اینترنت ماهواره ای

سه نوع اینترنت ماهواره ای داریم
 
1. آفلاین : که فقط هزینه ی وسایل داره ولی شما فقط میتونید دانلود کنید. نه چیزهایی که خودتون می خواهید بلکه باید یکی دیگه در حال دانلود اون فایل باشه و شما به نوعی رو هوا بزنید. ساده تر بگم که در این روش تعدادی فایل خود به خود دانلود میشه تو کامپیوتر شما و شما باید از بین فایلها بگردید و اون چیزی که می خواهید پیدا کنید که تقریبا محاله.هزینه تجهیزات از 70000 تومان به بالا که شامل dvb card و dish و lnb وسیم میشه و کامپیوتر که دارید.

2.یک طرفه : که شما باید دریافت با ماهواره و فرستادن با اینترنت معمولی (دیال آپ، ای دی اس ال ....) انجام بدید که هم باید اکانت اینترنت ماهواره بخرید (تقریبا 20000 تومان در ماه که بستگی به نوع اکانت داره) هم هزینه اینترنت معمولی رو بپردازید که در مورد دیال آپ هزینه ی تلفن هم شامل میشه. در این حالت سرعت دانلود شما به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا می کنه (از 5 برابر تا 100 برابر یا بیشتر که بسته به نوع اکانت اینترنت ماهواره ای شما داره). وسایل مورد نیاز مثل نوع اول.

3.دو طرفه : که هم دریافت و هم ارسال با ماهواره انجام میشه ولی هزینه وسایل خیلی بالاست(2-3 میلیون به بالا)که باید اکانت هم بخرید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد